odbieraj
eng


FAQ

1. W jaki sposób mogę poprawić kontakt z moimi kontrahentami?


Proszę umieścić pobrane wizytówki czy to na Państwa stronie www czy tez w podpisie Państwa emaila . Klienci przeglądając stronę www czy czytając Państwa e-maila – widza Państwa dostępność i w każdej chwili mogą nawiązać połączenie wideo. Poprzez uproszczenie sposobu nawiązania rozmowy - staniecie się Państwo bardziej dostępni dla swoich klientów!


2. Czy musze posiadać własną stronę www – aby korzystać z systemu np. zwoływać wideo konferencję?

Nie, aby korzystać z systemu nie trzeba posiadać własnej strony www. Wciąż można udostępnić kontakt ze sobą za pomocą wideo-wizytówek dołączanych do emaila lub też zaproszeń rozsyłanych emailem do wideo- konferencji, którą chcecie zwołać.

3. Dlaczego wideo wizytówka jest lepsza od innych komunikatorów typu Skype?


Główną zaleta naszej propozycji jest fakt, że połączenie może być zestawiane wyłącznie przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej . Klient nie ma potrzeby instalowania dedykowanego oprogramowania, zakładania kont czy tez podawania swoich danych. Klient przez to może wykonywać połączenia z dowolnego komputera podłączonego do sieci – wystarczy aby miał głośniki i mikrofon. W wyniku tak przyjętego podejścia do sprawy -wywołanie połączenia od strony klienta jest proste – wystarczy kliknąć na wideo-wizytówkę dołączoną do emaila lub umieszczoną na stronie internetowej i już rozmawia z Państwa pracownikiem.


4. Dlaczego uważamy ze ten rodzaj komunikacji poprawi jakość komunikacji biznesowej C2B?


Ponieważ upraszcza w maksymalny sposób nawiązywanie połączenia od strony klienta z Państwa firmą. Klient przeglądając stronę internetową , czytając Państwa emaile – może bez kosztowo połączyć się i załatwić sprawę z konkretną osoba, która podejmie połączenie. Będzie widział osobę z która rozmawia – przez co wzmocni się jego relacja z Państwa firmą. Pracownik w trakcie połączenia może prezentować klientowi – dokumenty, omawiać umowę itd.